Home

Thursday, March 6, 2014

3D2N KUALA LUMPUR - GENTING - MELAKA

ITINERARY:

Day 1:     - Pick Up Airport 

               Melaka City Tour:

               - Melaka River

               - Melaka Taming Sari

               - Jonker Street

               - St. Paul's Hills

               - The Stadhuys

               - Flora De Maritim Museum

Day 2:     - Colmar Tropicale

                - Genting Highlands

               -  Shopping Local Products

               -  Petronas Twin Towers

               -  Suria KLCC

               -  Chinatown

Day 3:    - Chocoa Boutique

              - Shopping at Bukit Bintang

              - Shopping at Wholesales Center

              - Istana Negara

              - Putrajaya

              - Transfer to Airport 

 

Includes: - Accommodation at 3* Boutique Hotel (Twin Shared Basis): 

                    1 Night in Melaka, 1 Night in Kuala Lumpur

                 - Meals : 2xBreakfast, 2xLunch, 2xDinner

                 - Full transportation during Tour with Driver/Guide

                 - Ticket Melaka Cruise

                 - Ticket Melaka Taming Sari

                 - One Way ride of Genting Cable Car Ticket

                 - Ticket Colmar Tropicale

                 

Exclude:  - Flight Tickets

                 - Driver/Guide Tip

                 - Personal expenses in Hotel (laundry, outgoing calls, extra meals)

 

  Rate    :   RM965/Pax - min. 4 Pax

                  RM775/Pax - min. 6 Pax

                  RM675/Pax - min. 8 Pax 

                  RM660/Pax - min. 9 Pax + 1 Pax FOC

 

TOUR PACKAGE (2B, 2L, 2D)  EXCLUDE HOTEL ACCOMMODATION:

 

 Rate   :  RM700/Pax - min. 4 Pax 

              RM500/Pax - min. 6 Pax

              RM415/Pax - min. 8 Pax

              RM395/Pax - min. 9 Pax + 1 Pax FOC

 

Payment:

- 50% deposit must be paid upon confirmation (30 days prior to the commencement of services )

- 50% balance of final payment is due 7 days prior to the commencements of services

- Payment transfer via Maybank, CIMB, Bank Mandiri & Western Union

 

Terms & Conditions:

- Package valid until December 2014

- Additional charges of 15% may apply during Peak Seasons/Public Holiday/School Holiday

- For any cancellation, hotel booking payment is non-refundable (depending on Hotel Policy)

 

Further Details:

Call/SMS/Whatsapp +60102210967 / +60122219181

BBM PIN 7597D587

email: mkatranstour@gmail.com

No comments:

Post a Comment